سئو سئو سئو: It F @ $ # ing کار می کند

فوریه 10, 2020 Off By edame

از webspam متنفرم. من از آنچه این کار را کرده است به اعتبار بازاریابان زحمتکش ، صادق و باهوش وب که به وب سایتها برای کسب ترافیک جستجو کمک می کنند متنفرم از اینکه چگونه کلمه اختصاری سئو مسموم شده است متنفرم. عنوانی که افتخار می کنم از آن بپوشم. متنفرم از اینکه باعث می شود تاکتیک های قانونی بازاریابی کمتر مثمر ثمر باشد. و من بیشتر از همه از وقتی که کار می کند متنفرم.

باهوش

در اینجا جستجوی “خرید propecia” است ، که دارویی است که من در واقع برای جلوگیری از ریزش مو کمک می کنم (همسرم فکر نمی کند که من موهای بدون موی خیلی خوبی دارم):

     

  1. بازاریابان و تکنسین هایی که نتایج نظیر این را مشاهده می کنند ، سئو را با اسپم برابر می کنند. اگر یک موضوع Hacker News یا StackOverflow را در مورد این موضوع خوانده اید ، بدون شک این دیدگاه را مشاهده کرده اید.
  2. اسپم

     

  3. سئو های جدید برای این حرفه این موضوع را می بینند و فکر می کنند هر کاری که این سایت ها انجام می دهند روشی مؤثر برای کسب رتبه است و سعی کنید تاکتیک های آنها را تکرار کنید (غالباً به سایت های آنها یا کارفرمایان / مشتریانی که در این فرآیند آسیب می رسانند) است. >
     
  4. مصرف کنندگان یاد می گیرند که به نتایج جستجو از گوگل اعتماد نکنند ، و ارزش کسب و کار را برای همه در دنیای وب از بین می برند ، به عنوان مثال. این پست در چرا شما هرگز نباید به جستجوی مضامین رایگان WordPress در گوگل
  5. بپردازید

اسپم ارزش اقتصادی و برند را از اکوسیستم بازاریابی جستجو / اجتماعی / وب حذف می کند. اگر این نوع آشغالها را ایجاد می کنید ، حداقل با خودتان صادق باشید – مستقیماً به بازاریابان ، مشاغل آنلاین ، جستجوگران و نسل های بعدی کاربران وب آسیب می رسانید.

اقتصاد

هفته گذشته ، کریس Roadruck پستی را با عنوان “Whitehat سئو شوخی است” نوشت. او نسبت به این واقعیت که عمداً تحریک آمیز باشد ، کاملاً حقیقتا و حساس تر از اصیل نیست ، مقدم بود. با وجود این هشدارها ، من فکر می کنم یک پاسخ و برخی از توضیحات در مورد افکار من در مورد کلاه سیاه به طور کلی درست است. من کمتر پاسخ می دهم ، زیرا فکر می کنم کریس به این دلیل اعتراض آمیز است که پست وی در بخش هایی از جامعه جستجو دریافت کرده است که به آن اعتقاد دارند و بیشتر.

برخی از نکات در پست کریس:

کریس مقاله خود را با یک تحقق شخصی آغاز می کند:

“… من متوجه شدم که فقط ۲ نوع کلاه سفید وجود دارد. آنها شکایت داشتند که چطور همه کارها را با این کتاب انجام می دهند و الاغ های خود را با” تاکتیک های غیر اخلاقی “به آنها تحویل می دهند و مواردی که مدعی موفقیت بودند که متعلق به آنها نبود … زیرا آنها … اتفاقاً در یک مکان واقع شده اند که وبلاگ نویسان جالب یا سرگرم کننده می دانند … “

“وقتی موضوع خوبی دارید ، می توانید مطالب عالی را موعظه کنید. اما هیچ کس در مورد توالتهای بدون انسداد یا پالس اکسیمتر یا یکسو کننده های پل دیود تک فاز هدیه نمی دهد. مطمئناً شما می توانید ۱ یا ۲ بیت را با هم جمع کنید. از لینک-طعمه اما می توانید مطمئن باشید که نمی خواهید متن لنگر مورد نظر خود را بدست آورید. “

فرض کریس قانع کننده به نظر می رسد و حتی دارای عناصر حقیقت نیز می باشد (محتوای عالی در زمینه هایی که علاقه بیشتری از صاحبان سایتهای اینترنتی وجود دارد) بهتر عمل می کند ، اما در کل ، این یک دروغ است. این دروغ – که “محتوای عالی” در طاقچه های خسته کننده کار نمی کند – از تنبلی ، حسادت و تحقیر گفته می شود. این توسط هرزنامه ها به اسپم های دیگر گفته شده است زیرا این واقعیت را نشان می دهد که کلاه سفید ، بازاریابی مشروع می تواند به خوبی در هر زمینه ای ، برای هر سایتی کار کند.

شما می خواهید در مورد برخی از نمونه ها ، چگونه؟ خوشحال به:

 

  • در اینجا برای صفر آماده است. این یک استارت آپ با پشتیبانی Y-Combinator است که می تواند زمینه کاهش بدهی کارت اعتباری را به طرز وحشتناکی ناامید کننده و از همه خسته کننده تر کند. آنها هنوز رتبه بندی نکردند (همانطور که تازه راه اندازی شده اند) ، اما اگر در SEO سرمایه گذاری کنند ، آنها موفق می شوند. آنها محتوا دارند – در این حالت تیمی عالی ، داستان عالی ، سرمایه گذاران عالی و محصول مناسب – برای به دست آوردن تمام پیوندهای مورد نیاز خود. اگر من یک مشاور سئو برای شرکتی بودم که به دنبال رتبه بندی برای جستجوی نوع تسکین بدهی بود ، دقیقاً همان “محتوای عالی” است که من توصیه می کنم.
  • سرمایه گذاری

     

  • این یک رتبه است – بررسیهای هتل Oyster. امروز ، آنها تقریباً برای هر هتلی که پوشش داده اند در صفحه اول قرار دارند و در موقعیت ۵ برای عبارت گسترده رقابتی “بررسی هتل” (و آنها بهترین نتیجه در SERP ها هستند).
  •  

  • یکی دیگر از این گروه ها – شرکت Pods Moving. این سایت هیجان انگیز ترین در جهان نیست ، اما با بازاریابی خوب ایده خوبی است و در صفحه اول برای “شرکت متحرک” قرار دارد که یکی دیگر از نتایج فوق العاده رقابتی است. و حدس بزنید چه؟ هیچ پیوندی از وبلاگ نویسان وجود ندارد (و هیچ پیوندی با کلاه سیاه و خاکستری که نتوانستم پیدا کنم).
  •  

  • صحبت از کلاه جالب و جذاب اما سفید و “محتوای عالی” در اینجا به بهبود خانه DIY رون هازلتون اشاره شده است. یک مشهور کوچک به لطف یک T با تمرکز در منزلV نشان می دهد ، سایت وی دقیقاً در Linkerati طراحی نشده است ، اما او آن را به خوبی عرضه می کند و کالاهای وی خوب است ، بنابراین هنگامی که جستجوهایی مانند “جایگزینی توالت” می کنید ، سایت رون شماره ۱ است.
  •  

  • اندکی خسته کننده ، اما رقابتی تر و به همان اندازه دوستانه با وبلاگ نویسان دنیای صورتحساب مشاغل و پرداخت قبض است. با این حال ، باند در Freshbooks در حال لگد زدن به لب و رتبه بندی صفحه ۱ در سراسر مکان است.
  •  

  • جلوه های صوتی یکی دیگر از عرصه های بعید برای ساختن یک داستان بزرگ موفقیت سئو است ، اما با وجود جلوگیری از هرگونه تاکتیک کلاه سیاه که توسط اسپم های زنگ معمولی استفاده می شود ، Hark.com مستقر در سیاتل در اینجا کلید جدی را لمس کرده است. آنها هر ماه میلیون ها بازدید از بیش از ۷۵۰K کلمات کلیدی ایجاد می کنند ، و با دستکاری یک مارک جدی را در صنعت مختلف ایجاد کرده اند.
  •  

  • کریس به طور خاص از یکسو کننده های پل به عنوان یک صنعت غیرقابل خسته کننده نام برد ، اما در اینجا AllAboutCircuits است ، که تقریباً در هر صفحه مربوط به دیود در صفحه یک قرار دارد. هیچ چیز فانتزی در آنجا وجود ندارد – این فقط محتوای عالی است ، مثل این در مدارهای یکسو کننده. تصاویر به تفصیل آورده شده است ، مطالب بسیار جذاب است و آنها از یک مدل تقریباً مانند ویکی پدیا پیروی می کنند تا مشارکت کنندگان را دریافت کنند ، که بسیاری از آنها به این لینک پیوند دارند.

    من بسیار کوشش می کنم ، در نوشتن ، ارائه ها و مشارکت های حرفه ای خودم در این صنعت ، خونگرم ، سخاوتمندانه و درک کننده باشیم اما ، کلاه های سیاه که به جهانیان می گویند که آنها پشت کلاه سفید خود را چرخانده اند ، زیرا غیرممکن است ، نوعی تلخه باشد ، و من نسبت به آن نظر خیلی احساس همدلی نمی کنم.

    بله ، SEO کلاه سفید ، به ویژه در صنایع خسته کننده برای سایت های غیر تأسیس یک چالش بزرگ است. به خلاقیت بسیار زیاد ، مقادیر عظیمی از گریس آرنج و صبر زیاد نیز نیاز دارد. کلاه سیاه بعضی اوقات خلاقیت پیدا می کند ، اما غالباً در مورد پیدا کردن یا یادگیری تاکتیک های گوگل + Bing است که تا به حال سوء استفاده نکرده اید و بارها و بارها از آن استفاده نمی کنید تا اینکه سایت شما را سوزاند و مجبور به پیدا کردن دیگری هستید. کلاه سیاه اساساً جالب و کاملاً سرگرم کننده است ، به همان اندازه که فیلم و نمایش تلویزیونی با سارقین بانکی باهوش. اما جمله ای مانند این ، پستی برای ایستادن ندارد:

    خلاقیت

    “… هر چه بیشتر مشغول تمرین و مطالعه گریت باشم ، بیشتر با نارضایتی و توصیه های بد کاذب و باطل های مطلق روبرو می شوم که می دیدم توسط متخصصان SEO به اصطلاح به سئو تازه وارد شده ام که هیچ راهی برای فهمیدن این توصیه ها ندارند. در حال خیس شدن بود که آنها را برای آینده های قابل پیش بینی در پشت صفحات نتایج موتور جستجو (سرو) قرار می داد. Whitehat فقط کمی آهسته تر نیست. فکر کردن آرزوکننده است. این کار غیرقابل پاسخگویی است. “

    خوشبختانه ، نادیده گرفتن نکات کریس با مثالهای سخت و اساسی (کاری که پست وی به هیچ وجه انجام نمی دهد) آسان است.

    من فکر می کنم کریس برخی از نمونه هایی از “توصیه های ضعیف و باطل مطلق” را که توسط متخصصان به اصطلاح SEO طرد شده اند مدیون است. من موافقم که برخی توصیه های بد در دنیای SEO وجود دارد و حتی می توانم خودم را به برخی از افراد بپذیرم (بیاد داشته باشید وقتی فکر کردم نقشه سایتهای نقشه ای ایده بدی بود؟) ، اما این جمله جسورانه ای است که باید بدون هیچ مدرکی بیان کرد.

    متأسفانه ، این بیانیه بعدی را نمی توان به راحتی نوشت:

    “اگر شما مشتری خود را به دلیل خدمات شارژ می کنید و رقابتی نیستید ، مشتری های خود را از دست می دهید. به همین سادگی است. من می دانمشما Whitehats در حال نشستن در صندلی خود هستید و مشت های کوچک را تکان می دهید و می گویند: “این پایدار نیست. استراتژی ما مبتنی بر نتایج بلند مدت است! “. نه اینطور نیست. استراتژی شما مبتنی بر تفکر آرزو است و به امید اینکه روزی گوگل کار شما را برای شما انجام دهد ، بنابراین مجبور نیستید. تا زمانی که گوگل شروع به اجرای قوانین نکند ، هیچ چیز وجود ندارد. و تا زمانی که درست است ، هر کسی که منتظر اجرای برجام نیست ، می خواهد به رتبه خود برسد. هرکسی که منتظر بماند پیروز نخواهد شد. شما به مشتریان خود تعهد دارید که هر کاری را در توان شما انجام دهند تا بتوانند سایتهای خود را با استفاده از مؤثرترین روشهایی که در حال حاضر در اختیار شما قرار می دهد رتبه بندی کنند. “

    او در اشتباه اشتباه بین کلاه سیاه بودن یا “استفاده نکردن از مؤثرترین روشها” اشتباه است. یک مشاور مالیاتی که پناهگاه های شبه قانونی و پرخطر را توصیه می کند ممکن است از “مؤثرترین روش ها” برای محافظت از ثروت استفاده کند ، اما این امر مسئولیت پذیری بیشتری را برای همسایگان خود ایجاد نمی کند. به نظر من بازاریابان جستجو ، اعم از داخلی یا مشاور ، وظیفه دارند طیف کاملی از تاکتیکها ، کلاه سفید یا سیاه را بدانند و درک کنند ، اما ما همان مسئولیت را با هر متخصص دیگری که دارای دانش تخصصی باشد ، انجام می دهیم: استراتژی مناسب برای اوضاع.

    مگر اینکه مدیر / شرکت / مشتری شما کاملاً راحت با ریسک متغیر زیاد و متناسب با سئو کلاه سیاه راحت باشد ، بهتر است روشن بمانید. من همچنین به ذهنم خطور می کند که تقریباً هیچ چیزی از کلاه سیاه نمی تواند انجام دهد که کلاه سفید نمی تواند در طولانی مدت بهتر عمل کند ، در حالی که ارزش بسیار بیشتری دارد. مگر اینکه “من بخواهم در ۷ روز آینده بخواهم در ۵ رده برتر برای” خرید viagra “رتبه بندی کنم ،” بهتر است توضیح دهید که شما کلاه سیاه را در درجه اول توصیه می کنید زیرا شما باهوش ، با استعداد و خلاق به اندازه کافی نیستید که بتوانید پیدا کنید. استراتژی کلاه سفید برای انجام آن.

    اما ، کریس با توجه به Google (و همینطور بینگ) نکته منصفانه ای را بیان می کند. موتورها به اندازه کافی کار نمی کنند تا مانع دستکاری هرزنامه + از تاکتیک های کلاه سیاه شوند. و تا زمانی که در این جبهه شکست بخورند ، دیدگاه کریس اغوا خواهد شد (خود کریس قبلاً کلاه سفید بود). برای عادلانه بودن ، آنها اخیراً در چندین جبهه کار خوبی انجام داده اند – پایین کشیدن مزارع با کیفیت پایین در بروزرسانی Panda / Farmer ، بهتر شدن درجه بندی محتوای اصلی و قرار دادن مارک های با کیفیت بالاتر در SERP ها (حتی اگر آنها هم باشند). انجام SEO کامل نیست)

    بزرگترین مشکل در حال حاضر (IMO) دستکاری ، لینک های کلاه سیاه از طریق منابع پرداخت شده ، قطره های لینک خودکار ، اسپم متقابل ، مقاله “چرخش” (احتمالاً حداقل تاکتیک مورد علاقه من در حال افزایش) ، فهرست های با کیفیت پایین ، پیوند “حلقه ها” و غیره است. انواع جدیدی از کارآیی پیوند کلاه سیاه وجود ندارد ، اما قدیمی ها به طرز غم انگیزی ، دوباره در طاقچه های زیادی کار می کنند. امیدوارم در رادارهای + گوگل بینگ + گوگل بعدی باشد. اگر اینگونه باشد ، بسیاری از کلاه های سیاه به مرور زمان دردناک را تجربه می کنند ، اما فکر می کنم این تنها راه حل مشکلات وب اسپم است. یکی از قسمت های مورد علاقه من کلاه سفید بودن ، تشویق تیم های با کیفیت جستجو است نه اینکه علیه آنها باشد ، و هر بار که بخواهید کیفیت الگوریتم های خود را بهبود بخشید ، در ترافیک کم می کنید.

    سیاه کلاه ≠ سئو

    آخرین نکته کریس ‘من در مورد کارهایی که سئو انجام می دهد حول محوریت می باشد:

    “اگر پیشنهاد اصلی شما محتوای با کیفیت است – شما سؤالی ندارید ، شما نویسنده هستید. اگر برای نوشتن خدمات برای مشتری خود قیمت سئو خود را پرداخت می کنید ، آنها را از بین می برید. اگر شما به دانشگاه نرفته اید یا در غیر اینصورت نوشتن و ادبیات را مطالعه می کنید و به جای اینکه به آنها توصیه کنید برای استخدام شخصی که در واقع تخصص دارد و در زمینه نوشتن آموزش دیده است ، خدمات نوشتن را به مشتری خود ارائه می دهید.

    به استثنای سایتهای بسیار بزرگ ، اکثر فرصتهای بهینه سازی داخلی را می توان در مدت چند روز در ممیزی شناسایی و نمودار نمود. در بیشتر موارد اجرای آن بسیار طولانی نخواهد بود و حتی اگر ممیزی درست نوشته شده باشد ، حتی توسط سئو نیز نیازی به انجام نیست. چه چیزی آن را ترک می کند؛ استراتژی محتوا و SEO خارج از سایت. استراتژی محتوا دقیقاً همین است … یک استراتژی ، که می تواند به یک نویسنده صالح تحویل داده شود. اگر هنوز مشتری خود را پس از این نکته شارژ می کنید و با تمام ابزارهای موجود رقابت نمی کنید و به آنها توصیه نمی کنید به شخص دیگری که می تواند یا می تواند باشد ، پس شما به مشتری خود یک مشکلی را انجام می دهید. “

    اینها سخنان مضحکانه است ، اما من فکر می کنم کریس آنرا درک می کند و به سادگی از آنها برای ایجاد مشاجره استفاده می کند. هر کس صادقانه معتقد است که میزان کار سئو برای توسعه استراتژی های محتوا ، ممیزی برای جستجوگرها در صفحه و ایجاد پیوندها است ، هرگز این کار را به صورت حرفه ای انجام نداده است.

    من در سال ۲۰۰۷ یک پست وبلاگ نوشتم که نشان می دهد چرا سئو بسیار سخت است. در آن ، من درباره مقدار انبوهی از چیزهایی که بر سئو تأثیر می گذارد صحبت کردم و این تعداد فقط افزایش یافته است. امروز ، یک SEO مسئول باید به فکر کردن باشد:

       

    • محصول کلی ، بازاریابیو استراتژی فروش و جایی که سئو بیشترین حس را می کند.
    •  

    • کلید واژه + هدف گذاری (فرآیندی که به ابزار ، صبر ، شهود ، آزمایش و تجربه نیاز دارد)
    •  

    • بهینه سازی قیف (CRO این روزها تأثیر سئو و مستقیم و غیرمستقیم را دارد)
    •  

    • تست + بهینه سازی محتوا برای کاربران (زمان در سایت ، میزان گزاف گویی ، تعامل و غیره. همه موارد مستقیماً + غیرمستقیم هستند)
    •  

    • استراتژی محتوا (که به استراتژی کلی تجارت در بالاترین سطح پیوند می یابد)
    •  

    • بهینه سازی صفحه (کلاه های سیاه برخی از اولین مواردی بودند که متوجه شدند Google در مورد تجزیه و تحلیل صفحه بسیار هوشمندانه تر از استفاده و تکرار کلمات کلیدی است ، بنابراین من مطمئن هستم که کریس می داند این روند را چگونه می تواند عمق دهد. باشد)
    •  

    • ساخت موتور دوستانه موتور جستجو در سایت (یک پروژه پیچیده حتی در بسیاری از سایتهای ساده به عنوان امکاناتی مانند ناوبری آسان ، خزیدن AJAX ، درمان متفاوت Javascript / Flash و بسیاری از موارد دیگر اکنون وجود دارد)
    •  

    • XML نقشه سایت (اخیراً یک وبینار ۹۰ دقیقه ای را در این زمینه ارائه دادیم که ده ها سؤال ایجاد کرد ؛ این یک تاکتیک آتش و فراموش کردن نیست)
    •  

    • Analytics – نظارت بر بازدید کنندگان فقط شروع کار است ، ابزارهای وب مستر ، نظارت بر پیوندها ، هشدارهای تجاری و ذکر شده ، ردیابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر وجود دارد
    •  

    • لیست های جستجوی جایگزین (محلی / نقشه ها / مکان ها ، فیلم ، تصاویر ، اخبار ، وبلاگ ها ، خرید و غیره. فقط یکی از این موارد می تواند یک شغل تمام وقت باشد.)
    •  

    • قابلیت استفاده + مسائل مربوط به تجربه کاربر (از آنجا که اینها می توانند تأثیر غیرمستقیم و احتمالاً مستقیم در رتبه بندیها داشته باشند)
       
    • ردیابی اعتبار (مدیریت اعتبار)
    •  

    • تحقیقات رقابتی
    •  

    • بازاریابی رسانه های اجتماعی (سهام FB بیشترین ارتباطی است که ما در رتبه بندی Google پیدا کردیم. هیچ SEO نمی تواند امروز نتواند اجتماعی را نادیده بگیرد ، و این یک اقدام گسترده استراتژیک و تاکتیکی است)
    •  

    • پیوندهای مربوط به انتشار ، ضبط ، حق چاپ و مطالب تکراری

    و صدها نفر دیگر

    اگر کریس فکر می کند که پیوند زدن به صفحه را تا زمانی که رتبه بندی شود بیشتر مسئولیت های SEO وی است ، من نگران هستم (توجه: من واقعاً این را باور نمی کنم ؛ من با کریس آشنا شده ام و او یک فرد بسیار باهوش است.) در عوض ، گمان می کنم بیش از حد قابل توجهی به نویسندگی خود رفت). اگر کسی در آنجا به شما گفته است که چگونه آنها SEO را انجام می دهند ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که آنها یا یک پیمانکار کاملاً تخصصی هستند یا یک ارائه دهنده دیگر را پیدا کرده اید که می تواند در مورد همه موارد بالا به طور تفکر فکر کند.

    چرا نمی توانیم کلاه سیاه را کاملاً نادیده بگیریم

    هفته گذشته ، من در مونیخ با هدف قرار دادن SMX بودم و مدتی را با یک کلاه سیاه بازنشسته ، باب راینز (که به دنیای کلاه سفید منتقل شده و به TandlerDoerje در آلمان پیوست) گذراندم. من و باب در یک صفحه بودیم که درمورد برخی از تاکتیک های رسانه های اجتماعی کلاه سیاه صحبت می کردیم. به ویژه ، باب از تاکتیکی در مورد ساخت پروفایل های توییتر + فیس بوک برای نویسندگان مسابقه استفاده کرد که باعث می شود هزاران دنبال کننده با ساختن این پروفایل ها “واقعی تر از واقعی” به نظر برسند و حتی وانمود کند که توییتر “رسمی” برای اسبها حساب می کند. در روز جمعه ، وی می تواند با پیوند به سایت قمار خود صدای جیر جیر کند و شرط بندی های خود را بر روی اسب ها قرار دهد ، و او را به پرداخت هزینه های وابسته بزرگی بدست آورد.

    مارکوس تاندلر ، میکل دمیب ، یوهانس بوس ، باب راینز و رند در SMX مونیخ

    (توجه: شما می توانید
    گوش دادن به صفحه کامل ، ترکیبی از آلمانی + انگلیسی ، اینجا)

    با این حال ، برای انجام این کار دستکاری کننده ، باب باید به سختی کار می کرد تا مکالمات واقعی در این سایت های اجتماعی انجام شود ، عکس هایی از رویدادها را بارگذاری کند ، آمار جالب و تجربیاتی را که می توان تأیید کرد ، بارگذاری کند. به عبارت دیگر … او در حال ساخت محتوای عالی است!

    توصیه من ساده بود – فقط کافی است حساب را “صفحه فن” بنامید و ناگهان ، ۱۰۰٪ کلاه سفید دارید. شما در حال ایجاد یک پروفایل عالی اجتماعی هستید؛ چرا اگر چیزی را از طرف مالکان واقعی دریافت نکنند ، توییتر / فیس بوک خاموش نمی شود؟ چرا یک قدم اضافی برنمی داریم ، عنوان “رسمی” را حذف کنید و BE کلاه سفید باشید! بله ، شما ممکن است زمان کمی دشوارتر برای ساختن پروفایل ها داشته باشید ، اما آنها برای همیشه دوام خواهند یافت! شبها می توانید بخوابید!

    من این داستان را برجسته می کنم زیرا کاملاً نشان می دهد که بازاریابی کلاه سیاه و سفید تقریباً چقدر نزدیک است. همچنین نشان می دهد که چرا من دوست دارم با کلاه های سیاه صحبت کنم و از آنها یاد بگیرم. تقریباً همیشه راهی برای به دست آوردن دانش و تجربیات از کلاه های سیاه وجود دارد (بهترین آن ها ، مانند باب ، اغلب بطور خلاقانه خلاق هستند) و آن را به روش های کلاه سفید استفاده کنید.

    سه هفته قبل ، در لندن و سپس در نیواورلئان ، دیستیلل یک سمینار فشرده و یک روزه در زمینه ساخت لینک برگزار کرد. یکی از مذاکرات در هر رویداد تحت عنوان “ درسهایی از قسمت تاریک: چه کلاه سفید می تواند از سئو Black سئو می آموزد” بود. دو مجری ، مارتین مکدونالد (در لندن) و کریس Roadruck (در NOLA) ، درباره تجربیات خود در مورد اثربخشی وب سایت ، محدودیت ها و پیشگیری از گفتگو صحبت کردند. فکر کردم هر دو ارائه عالی هستند – آنها به وضوح خطر SEO کلاه سیاه را نشان می دادند(عرشه کریس تقریباً با ده اسلایدها در مورد چگونگی + چرا انجام کارهایی که او نشان داد) شروع به کار نکرد ، اما هیچ تلاشی برای نشان دادن فراز و نشیب های زندگی هرزنامه نداشت.

    سئو ها وظیفه دارند درک و درک کنند که چگونه و چرا سئو کلاه سیاه کار می کند. مطمئناً اولین یا مهمترین قدم در آموزش SEO نیست ، اما بخشی از یک حرفه ای واقعی است. هیچ کس که مشاوره فناوری اطلاعات را انجام دهد ، از درک هک + حملات مخرب غفلت نمی کند. هیچ کس که روابط عمومی را انجام دهد ، از مطالعه بخش های دستکاری کننده حوزه خود خودداری می کند. حتی در صنایعی مانند ساخت و ساز و پیمانکاری ، باید پرداخت که چگونه ، چرا و چه موقع کار خراشیده و گوشه های بریده شده اتفاق می افتد. بنابراین باید سئو های کلاه سفید حرفه ای و حرفه ای طیفی از تاکتیک های بازی در زمینه ما را بدانند.

    چند ماه عقب ، من به یک سؤال مربوط به Quora پاسخ دادم:

    چرا کلاه سفید همیشه بهتر است

    موارد بسیار کمی در جهان وجود دارد که من آنرا کاملاً سیاه + سفید می دانم. هرچند ، اسپم کردن موتورهای جستجوگر در مقابل معتبر ، بازاریابی ارگانیک یکی از آنهاست.

    به نظر من برای مارک های واقعی و مشاغل واقعی ، انتخاب کلاه ۱۰۰٪ سفید هر بار سود سهام عظیمی را پرداخت می کند. این دلیل است:

       

    1. همیشه روش بهتری برای گذراندن آن زمان + پول وجود دارد. با وجود تصویری که برخی از کلاه های سیاه به نمایش می گذارند ، اسپم رایگان یا آسان نیست. وقتی در مورد هزینه های واقعی و تعهدات زمانی که کلاه های سیاه سرمایه گذاری می کنند ، می شنوم ، منفجر می شوم. برای مدت زمان بیشتر و اغلب پول کمتری ، همان مشاغل و سایت ها می توانند در تاکتیک های بلند کلاه سفید با ارزش طولانی مدت سرمایه گذاری کنند. بسیاری از افراد فقط فاقد خلاقیت و تمایل به انجام کارهای سخت هستند ، برخی دیگر با پیروزی سریع یا نادیده گرفتن گزینه هایی که در دسترس آنهاست ، اغوا می شوند.
       
    2. کلاه سفید باعث ایجاد شرکت های هیجان انگیز می شود ، هرزنامه نیست. با تعداد بسیار کمی استثناء ، اسپم شرکتهای بلند مدت و هیجان انگیز و مقیاس پذیر ایجاد نمی کند. ثروت موقت نسبتاً کمی ایجاد می کند. اگر شما برای موفقیت درازمدت مایل به تجارت دستاوردهای کوتاه مدت نیستید ، احتمالاً به اکوسیستم آنلاین آسیب می رسانید – هیچکدام از ما نباید این رفتار را تأیید کنیم.
    3.  

    4. رتبه بندی کلاه سفید را می توان به اشتراک گذاشت. این بدان معناست که هیچ وقت نیازی به تعجب مخفی کردن اسرار کثیف ، محافظت از تاکتیکها یا منابع پیوندی خود ، پرش از طریق حلقه ها برای نگه داشتن ردپای ناشناس یا خودداری از نشان دادن سایت خود ندارید. مزایای شفافیت باعث افزایش توانایی شما در انجام روابط عمومی ، برندسازی ، شبکه سازی و همه موارد می شود که به نوبه خود به سئو کمک می کند.
    5.  

    6. هرزنامه همیشه ریسک می کند. چه فردا ، ماه آینده یا ۳ سال از قبل از اینکه از موتورهای جستجوگر خارج شوید ، این اتفاق خواهد افتاد. شما می توانید در سایت ها و تاکتیک های مختلف سرمایه گذاری کنید ، از دفاعی استفاده کرده و ناشناسانه خود را برای پنهان کردن نمایه آنلاین خود ایجاد کنید ، اما صادقانه بگویم ، اگر از آن خلاقیت و تلاش برای کلاه سفید استفاده کرده اید …. فقط گفتن است.
    7.  

    8. شما به جای خرید آنها ، رتبه بندی را اجاره می کنید. کاهش ارزش تاکتیک های اسپم به این معنی است که باید یک قدم جلوتر از موتورها بمانید و هرگز نمی توانید یک هفته را از تعریق کردن آنچه می خواهد و برنده می شود سپری کنید. یافت می شود کلاه سفید ممکن است طولانی تر طول بکشد ، اما اگر درست انجام شود ، می تواند بلند مدت موقعیت غیرقابل دسترسی را ایجاد کند.
    9.  

    10. قابلیت اطمینان در دنیای هرزنامه در حال جذب است. افرادی که پیوندهای اسپم را می فروشند یا خدمات اسپم را ارائه می دهند ، تقریباً همیشه پرواز شبانه هستند و از یک مدل تجاری به مدل دیگر منتقل می شوند. هرزنامه ها تقریبا هیچوقت اپراتورهای بلند مدت نیستند.
    11.  

    12. هر پیروزی توخالی است. منظور من فقط با روحیه ای لمس نیست ، منظورم این است که مهم نیست چند بار با اسپم رتبه بندی کنید یا چقدر درآمد کسب کنید ، فقط پول (و اغلب خیلی کم برای حفظ شما ، یعنی باید فردا کارهای بیشتری انجام دهید). شما در حال ساختن چیزی واقعی ، ماندگار و پایدار نیستید و بندرت به دنبال رضایت شغلی یا خوشبختی نیازهای دیگری را برآورده نمی کنید.
    13.  

    14. پول چندان خوب نیست. از خود بپرسید که پرفروش ترین ، با استعدادترین اسپم های مشهور جهان کدامند. من می توانم یک ده هزار خوب را نام ببرم و هیچکدام از آنها بازنشسته نشده اند ، فقط تعداد معدودی میلیونر هستند و یک نفر هم نیستند ، طبق دانش من ، ۸ رقم انجام داده است (به استثناء چند فرد واقعاً تاریک و متنفر که پول خود را از امپراطوری های پورنو بدست آورده اند). یا فعالیت های غیرقانونی).
    15.  

    16. خطر قانونی وجود دارد. من دریغ می کنم که این مسئله را مطرح کنم زیرا برخی از افراد موجود در حوزه جستجو هستندبر این خطر بیش از حد تأکید کرده ام. با این حال ، FTC ، دولت انگلیس و اتحادیه اروپا همه مقررات مربوط به افشای منافع را دارند و بسیاری از پیوندهای خرید و رفتارهای مربوط به هرزنامه ها ، این دستورالعمل ها را نقض می کنند. ما هنوز اجرای جدی را شاهد نیستیم ، اما شخصاً ، من تحمل ریسک از این قبیل را ندارم ، و گمان می کنم بسیاری دیگر نیز چنین نیستند.
    17. گرافیک های زیر در یک نمایش اسلایدی بود که من ساختم ، اما ارزش تکرار آنها در اینجا وجود دارد:

      می تونم همچنان ادامه بدم. سایتهایی که افراد می خواهند “