Rel Canonical در پیوندهای وابسته و شریک

فوریه 10, 2020 Off By edame

عنصر پیوند کانونی تقریباً سه سال است که وجود دارد. به غیر از محافظت از وب سایت شما از محتوای تکراری ، این قدرت را دارد که از لینک های غیرقابل استفاده ، در غیر این صورت سخت استفاده کند. من نمی توانم سر این موضوع را پیدا کنم که چرا بسیاری از سایت های دارای برنامه های وابسته و شریک زندگی وجود دارند ، که از لینک های ارزشمندشان کاسته نشده است.

اول ، من می خواهم شما را با یک مورد خاص آشنا کنم ، جایی که rel = “متعارف” نه یک ، بلکه دو مشکل را حل کرد . وب سایتی که من برای آن کار می کنم دارای این سیستم ردیابی عجیب است که در آن از subdomains برای ردیابی استفاده می شود. وقتی شراکت ایجاد شد ، پیوندی شبیه به این لینک به شریک زندگی می دهیم – greatpartner.lnk.visafirst.com . نسخه ای از سایت اصلی www.visafirst.com بارگیری می شود. وقتی سئو را برای تجارت گرفتم ، شگفت زده شدم که چه تعداد پیوند بی فایده است. به دلیل این پیوندهای قدرتمند از طرف شریک ما ، زیر دامنه های ردیابی بالاتر از خود وب سایت قرار گرفتند.

در آن زمان شرکت نتوانست از منابع برای بازنویسی کل سیستم ردیابی و ارتباط با هر یک از شرکا با آدرس های جدید استفاده کند ، بنابراین من تصمیم سختی برای داشتن در همه زیر دامنه ها ، با ارزش ترین و مرتبط ترین پیوندهای ما را دور بیندازید.

هنگامی که من در فوریه ۲۰۰۹ در مورد عنصر پیوند کانونی شنیدم ، بلافاصله آن را در کلیه زیر دامنه های ردیابی ما قرار دادم. ما “noindex ، nofollow” را حذف کردیم و پس از تنها دو هفته ، پیوندها در ابزارهای مدیر وب قابل مشاهده شدند. Rel = “canonical” مانند جذابیت ، مراقبت از محتوای کپی شده و پیوندهای لازم را به ما ارائه می دهد!

من سیستم ردیابی ما را از دوران برنز می فهمم. من می ترسم این را برای دو سال آینده باقی بماند. در این مرحله ممکن است از خود بپرسید – چگونه می تواند به یک سیستم ردیابی مدرن کمک کند. خوب ، معلوم است که حتی سایتهای بزرگ نیز این شیر را شیر نمی دهند. به عنوان مثال www.worldnomads.com داشته باشید.

Anyworkanywhere.com در برنامه وابسته خود شرکت می کند و با آنها پیوند می زند

http: //www.worldnomads.com/index.aspx؟ وابسته = AN …

گزیده ای از گزارش بهینه سازی صفحه در مورد SEOmoz

این بدان معنی است که این صفحه به طور واضح محتوای تکراری است و پیوندهای خوبی تا حدودی هدر می روند. عشایر جهان بر روی معدن طلا از لینک ها نشسته اند و از آنها استفاده نمی کنند.

با قرار دادن rel = “متعارف” یا آدرس های اینترنتی وابسته شما با هر شرکت کننده جدید پیوند برقرار می کنید.

یکی از بهترین نمونه ها برای استفاده مناسب از عنصر پیوند کانونی ، آمازون است. این URL از یک مرکز تصادفی در hubpages.com گرفته شده است.

http: //www.amazon.com/Digital-Stylus-Tablet-rohs-M …

اگر یک برنامه وابسته خوب در حال اجرا است ، برای تقویت نمایه پیوند خود ، rel = “canonical” را اجرا کنید.

مطالعه های بیشتر در مورد Rel Canonical را می توان در اینجا یافت:

     

  • راهنمای Rel Canonical توسط لیندسی
  •  

  • مشاوره SEO در مورد عنصر پیوند کانونی توسط مت کاتس
  •  

  • ویدیوی ۲۰ دقیقه ای درباره متعارف توسط مت کاتس