نحوه شروع یک حسابرسی سئو برای شروع کار شما – جمعه وایت برد

فوریه 10, 2020 Off By edame

راه اندازی یک استارتاپ کار بزرگی است که به تنهایی انجام شده است. در حالی که می تواند یک عامل SEO را برای ایجاد مخلوط به چالش بکشد ، یک نکته جالب توجه است. در روز جمعه وایت برد ، رند با یک برنامه جامع برای شروع حسابرسی جدید سئو شما و گرفتن یک قطعه از آن از جستجوی ارگانیک از دریافت ، استفاده می کند.

نکته حرفه ای: برای گوش دادن آسان ، این فیلم در ۹ فصل که با متن زیر مطابقت دارد ، تقسیم می شود.

رونویسی ویدیو

سلام ، همه افراد پایین در StartCon. خیلی ممنون که منو گذاشتید اسم من رند فیشکین است. من بنیانگذار موز هستم ، و امروز می خواهم با همه شما و طرفداران وایت برد جمعه در همه جا در مورد چگونگی شروع یک حسابرسی SEO برای شروع کار صحبت کنم.

بنابراین آنچه من در اینجا انجام داده ام این است که من هرم سئو کلاسیک خود را گرفته ام ، نوع دیگری از این کار است که شما با یک پایگاه قوی شروع کنید و راه خود را ادامه دهید. خوب ، من آن را پیچیدم ، زیرا ، در یک سناریوی حسابرسی ، ما واقعاً از پایین شروع خواهیم کرد و راه خود را به سمت بالا کار خواهیم کرد. بنابراین من هرم ما را وارونه کرده ام. ما قصد داریم با خزیدن و دسترسی ، شروع کنیم و قصد داریم تا تبدیل کنیم.

اکنون ، سئو در یک محیط راه اندازی می تواند چالش برانگیز باشد. من می توانم تصور کنم که استارتاپ شما قبلاً وب سایت یا محتوای وب ، برنامه شما را راه اندازی کرده است و اکنون متوجه شده اید که “صبر کنید ، شاید ما باید برخی از موارد سئو را انجام دهیم.” و بله ، شما باید بگذارید سه دلیل بزرگ داشته باشم ، سه مورد بزرگ که چرا باید.

     

    ترافیک earch از بالاترین درصد کل ترافیک مراجعه به وب است. بنابراین در حالی که ترافیک اجتماعی تقریباً ۵٪ تا ۶٪ از کل مراجعه به وب را ارسال می کند ، موتورهای جستجو حدود ۲۸٪ یا ۲۹٪ از کل ترافیک ارجاع دهنده وب را ارسال می کنند. این داده ها با توجه به SameWeb است که دارای یک پانل بزرگ کلیک بر روی آن است که به آن نگاه می کنند.

     

  1. ترافیک جستجوی ارگانیک بیش از ۹۰٪ از کلیه کلیکهایی که به نتایج جستجو می شوند است. بنابراین ۹۰٪ از کلیک ها به سمت ارگانیک ، ۱۰٪ یا در واقع کمتر از ۱۰٪ به نتایج پرداخت شده می روند. شرکت هایی در سراسر جهان ۴۰ یا ۵۰ دلار ، ۶۰ میلیارد دلار در سال یا بیشتر صرف نتایج جستجوی پرداخت شده Google به تنهایی می کنند. این مواد ارگانیک یک مزیت رقابتی است زیرا به معنی کم هزینه خرید مشتری است. این به معنای احتباس بیشتر است. این به معنای نرخ تبدیل بالاتر است. ترافیک بسیار جذاب.
  2. دلار

     

  3. جستجوها یک درخواست خاص از یک کاربر است که می گوید ، “من این چیز را می خواهم و الان هم می خواهم.” این برخی از قدرتمندترین ترافیکی است که احتمالاً می توانید جلوی وب ، و در نتیجه ، استارتاپ هایی که می توانند محصول ، خدماتشان ، شرکتشان ، مارک تجاری خود را در مقابل آن جستجوگرها بدست آورند ، می توانند تأثیر بزرگی داشته باشند.

حال باید این حسابرسی را شروع کنیم.

خزیدن ، نمایه سازی و ساختار وب سایت

۱ ٫ همه چیز در یک حوزه فرعی و ریشه ای.

نمی توانم به شما بگویم چند بار است که راه اندازی کرده ام از blog.startup.com استفاده کرده ام یا از startupblog.com استفاده می کنم. یا آنها بجای وبلاگ نویسی در سایت خود و استفاده از Medium به عنوان یک شبکه اضافی برای تقویت این محتوا ، فقط در Medium.com وبلاگ می کنند. یا آنها همه چیز را در برنامه خود قرار می دهند و برنامه آنها یک صفحه است ، بنابراین گوگل نمی تواند چیزی جز این یک صفحه فهرست کند. به طور کلی ، همه اینها ایده های وحشتناک هستند. اگر می توانید ، وب سایت خود همه چیز را در زیر پوشه ها نگه دارید ، یا اگر آنها را به عنوان فرعی فرعی نامیدید. محتوای خود را به چندین سایت اختصاص ندهید و چیزی را در سایت شخص دیگری ایجاد نکنید ، مگر اینکه در سایت خود نیز از آن استفاده کرده و دوباره به آن مراجعه کنید. شما می خواهید از Medium استفاده کنید ، عالی است. شما می خواهید از فیس بوک استفاده کنید ، عالی است. شما می خواهید از انتشارات لینکدین ، فوق العاده استفاده کنید. همیشه “” این لینک را به نسخه اصلی “وارد کرده و آن را به وب سایت خود اشاره کنید.

ایده

۲ ٫ می توانید در کنسول جستجوی گوگل ثبت نام کنید (این برنامه رایگان است).

این به شما کمک می کند بسیاری از خطاها و مشکلات خزنده را شناسایی کنید. اگر با یک SEO حرفه ای کار می کنید ، احتمالاً آنها می توانند از ابزاری مانند OnPage.org یا Screaming Frog یا Moz’s Crawl استفاده کنند. همه اینها خوب هستند آنها می توانند جزئیات کمی بیشتر را ارائه دهند.

مشکلات

۳ d کپی ها ، URL های جستجو و صفحات نازک را از بین ببرید

یکی از کارهایی که شما می خواهید انجام دهید ، هنگامی که به سایت خود می پردازید ، حذف نسخه های تکراری ، URL های جستجو ، به معنای paعلائم موجود در سایت شما که در واقع فقط نتایج جستجو هستند – گوگل نتایج جستجوی شما را در نتایج جستجوی خود دوست ندارد – و صفحات نازک ، صفحاتی که محتوای بسیار کمی دارند . ممکن است فکر کنید ، “اوه ، اما آنها برخی از کلمات کلیدی اضافی را برای من هدف قرار می دهند.” بله ، اما گوگل سایت شما را به عنوان یک کل در نظر می گیرد. اگر هزاران صفحه با محتوای بسیار نازک داشته باشید ، آنها می توانند محتوای دیگر شما را پایین تر رتبه بندی کنند ، و این چیز خوبی نیست. شما آن را نمی خواهید.

تحقیق و هدف قرار دادن کلید واژه

شما می توانید این کار را در اکسل انجام دهید. می توانید این کار را در صفحه گسترده گوگل انجام دهید. شما می توانید این کار را در ابزاری مانند Keyword Explorer انجام دهید. من می خواهم که شما از منابع مختلف استفاده کنید. من می خواهم شما به کلمات کلیدی که رقبای شما رتبه بندی می کنند نگاه کنید. شما می توانید آن را از بسیاری از ابزارهای مختلف دریابید. می توانید از چیزی مانند Keyword Explorer استفاده کنید. می توانید از SEMrush استفاده کنید. می توانید از KeyCompete استفاده کنید. می توانید از SpyFu استفاده کنید. ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید. من می خواهم که هنگام جستجوی اصطلاحات و عبارات کلیدی که قبلاً در گوگل هدف خود را جستجو کرده اید ، از اصطلاحات مرتبط و پیشنهادی نیز استفاده کنید. من می خواهم که شما از اصطلاحات و اصطلاحات مرتبط با معنایی که در قالب سوالات هستند استفاده کنید. تعداد زیادی از افراد مانند جواب عمومی. Moz همچنین برای جستجوگرهایی که در قالب سؤال است ، فیلتر موجود در Keyword Explorer را دارد. اینها یک لیست بزرگ ، بزرگ و گسترده به شما می دهد.

۲ ٫ از آنجا ، به برخی از معیارها نیاز دارید:

     

  • شما حجم می خواهید ، می توانید آن را از ابزار کلید واژه AdWords گوگل دریافت کنید. باید برای برخی از تبلیغات جستجوی پرداخت شده ، حساب کاربری خود را شروع کرده و مقداری پول بپردازید. در غیر این صورت ، گوگل فقط این موارد وحشتناک را به شما نشان می دهد. یا می خواهید از یک ابزار شخص ثالث مانند SEMrush یا Keyword Explorer استفاده کنید.
  •  

  • شما می خواهید مشکل ، بنابراین می خواهید بدانید که رتبه بندی چقدر سخت خواهد بود. این نیست مشابه با امتیاز رقابت که از AdWords می گیرید. رقابت در AdWords فقط رقابت در نتایج جستجوی پولی است. همان چیزی نیست که رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک چقدر دشوار خواهد بود.
  •  

  • می خواهید از فرصت نرخ کلیک کلیک کنید . اگر تبلیغات زیادی در بالای صفحه وجود دارد ، اگر یک نمودار دانش وجود دارد ، اگر یک جعبه پاسخ در بالا وجود دارد ، این باعث می شود کلیک ها از نتایج ارگانیک دور شود ، و شما باید بدانید که قبل از انتخاب کلمه کلیدی را هدف قرار دهید.

۳ ٫ با توجه به اهمیت شما و شرکت خود در اولویت قرار دهید.

شما می خواهید از این معیارها استفاده کنید و به اهمیت خود برای شرکت خود در اولویت بندی می کنید . شما می خواهید با سهولت ، مشکل و ترافیک ، که برخی از عملکردهای نرخ کلیک و حجم است ، اولویت بندی کنید تا کلمات کلیدی مناسبی را برای شما انتخاب کنید. شما می خواهید لیست بزرگی را که بدست آورده اید در اولویت قرار دهید ، و سپس قصد دارید اهداف را شروع کنید . ما می خواهیم محتوایی بسازیم که آن جستجوگرها را هدف قرار داده و به خوبی از آنها استفاده کند.

محتوای قابل دسترسی که جستجوگرها را خوشحال می کند

۱ ٫ فقط به منافع خودتان ، قیف خودتان خدمت نکنید.

آن جستجوگران را راضی کنید.

۲ ٫ می توانید از معیارهای درگیری کم استفاده کنید تا URL های دارای عملکرد ضعیف را شناسایی کنید.

بنابراین اگر در گوگل Analytics ، Omniture خود ، هر آنچه که بدست آورید ، توسط صفحاتی که از طریق مراجعه به گوگل ترافیک دریافت می کنند فیلتر می کنید و سپس میزان گزاف گویی را مشاهده می کنید ، به سایت زمان نگاه می کنید ، به صفحات در هر بازدید نگاه می کنید و شما صفحاتی را ببینید که در آن معیارها بسیار کم است ، خوب ، که به شما می گوید ، شما در حال انجام یک کار عالی برای خدمت به آن جستجوگرها نیستید. احتمالاً Google با گذشت زمان شما را تحت فشار قرار خواهد داد ، رقبای خود را به سمت بالا سوق می دهد. این یک چیز بد است

ما محتوا می خواهیم که کار بسیار خوبی برای لذت بردن از جستجوگرها انجام دهد. این باید به هر دو خدمت کندسؤال ضمنی و صریح آنها قسمت صریح پرس و جو ، معمولاً واضح است. بخش ضمنی می تواند این باشد ، “وقتی واقعاً جواب آن را می دهند ، بعد از آن چه می خواهند انجام دهند؟”

استفاده از کلید واژه و بهینه سازی در صفحه

اکنون ، انواع کلاسیک سئو ، برخی از آنها دیگر کاربرد ندارند. برای مثال برچسب کلمات کلیدی متا از بین رفته است. ما لازم نیست که به همان ترتیب از هر نوع تغییر کوچک یک کلمه کلیدی ، صفحه دیگری را طلب کنیم که قبلاً در گذشته انجام می دادیم. اما چیزهایی مثل …

۱ use استفاده از کلمات کلیدی در عنوان ، URL ، توضیحات متا ، عنوان و عناوین موجود در عنوان هنوز هم مهم است.

با این حال ، آنچه امروزه باید انجام دهیم این است که تمام کلمات کلیدی را که به همان هدف جستجوگر مشترک دارند ، می برد ، جایی که جستجوگر سعی دارد اساساً همان کار را انجام دهد. بیایید بگوییم که من یک دایرکتوری تلفن همراه هستم و یکسری بررسی در مورد دستگاه های تلفن همراه دارم. “بهترین تلفن های همراه ، بهترین تلفن های همراه ، بهترین تلفن های هوشمند ، بهترین تلفن های هوشمند ۲۰۱۶” ، حدس می زنید؟ همه آنها در جستجوی یک جستجوگر مشترک هستند. من باید یک صفحه داشته باشم که تمام آن کلمات کلیدی را هدف قرار دهد ، و نه برای هر یک صفحه جداگانه.

۲ ٫ تمام کلمات کلیدی که به یک هدف مشترک هستند یک URL را دریافت می کنند.

قطعه قطعه ، نشانه گذاری و طرحواره

۱ Sc از Schema.org بازدید کنید.

بنابراین Schema.org را بررسی کنید و انواع نتایج را در زمینه یا صنعت خاص خود مشاهده کنید یا به مطالب خود بروید که می توانید با برنامه ای که گوگل اکنون از آن پشتیبانی می کند ، برآورده شوید.

۲ research به جستجوی کلمات کلیدی خود در مورد انواع نتایجی که قبلاً در SERP های شما ظاهر می شود نگاه کنید.

شما باید در جستجوی کلمات کلیدی خود به انواع نتایجی که قبلاً در صفحات نتایج موتور جستجوی شما ظاهر می شود نگاهی بیندازید . بنابراین اگر کلمات کلیدی خود را بررسی می کنید ، از ابزاری مانند Keyword Explorer استفاده می کنید ، می توانید در اینجا نتایج جستجو را مشاهده کنید که حاوی تصاویر باشد ، مواردی که حاوی نتایج خبری است ، مواردی که دارای قطعه های حاوی دستور العمل است ، مواردی که حاوی فیلم است ، هرچه هست ، و سپس می توانید این کارها را انجام دهید.

۳ opportunities فرصت های “جعبه پاسخ” را مشخص کنید.

۱۵٪ ، تقریباً حدود ۱۵٪ از کل نمایش داده شدگان جستجو در گوگل امروز دارای نوعی جعبه پاسخ هستند. جعبه پاسخ ، به این معنی که قطعه قبل از ۱۰ مورد برتر ، معمولاً درست بعد از تبلیغات ، در آنچه که ما به شماره نتیجه ۰ می نامیم ، قرار دارد. این می تواند ترافیک بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. اگر فرصت جعبه پاسخ دارید ، می توانید از رقبای خود استفاده کنید ، یا می توانید قطعه مورد نظر خود را در آنجا ظاهر کنید. یک نمایش عالی از دکتر پیت وجود دارد که می توانید در همین مباحث در موز یا یک وایت برد در روز مشاهده کنید.

قالبها و موتورهای جایگزین

۱ ٫ یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است.

یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است ، پیش از حتی بایدو ، پیش از بینگ ، پیش از یاهو. اگر محتوای ویدیویی را انجام می دهید ، باید به فکر یوتیوب باشید. حتی اگر شما محتوای ویدیویی را انجام نمی دهید ، باید حجم جستجوی یوتیوب را بررسی کنید تا ببینید تعداد زیادی از افراد در یوتیوب در جستجوی پاسخ به سؤالاتی هستند که شغل شما می تواند از طریق ویدئو به آنها پاسخ دهد.

۲ form قالب های جستجوی جایگزین مانند تصاویر ، اخبار و برنامه ها را در نظر بگیرید.

همچنین می خواهید قالب های جستجوی جایگزین ، مانند تصاویر ، اخبار و برنامه ها را در بسیاری از فضاها در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، در دکوراسیون منزل و تعمیر خانه ، جستجوی تصویر بسیار محبوب است. بدیهی است در حوزه هایی مانند سیاست و فناوری ، اخبار بسیار محبوب هستند. در بسیاری از انواع نمایش داده شد ، برنامه ها بسیار محبوب هستند ، به ویژه برنامه هایی که در تلفن همراه اتفاق می افتند و برنامه کاربردی روشنی دارند و یا به آنها نیاز دارند.آنها را

۳ if اگر محلی هستید ، گوگل Maps را بررسی کنید.

اگر در محلی هستید ، می خواهید گوگل Maps را بررسی کنید که می تواند ترافیک عظیمی را ارسال کند. از طریق آنجا می توانید از ابزاری مانند Moz Local یا Yext برای آن استفاده کنید.

۴ ٫ تجارت الکترونیکی باید به موتورهایی مانند آمازون یا اتی توجه کند.

اگر در تجارت الکترونیکی هستید و کالای بدنی را می فروشید ، ممکن است موتورهایی مانند آمازون یا اتی وجود داشته باشند ، جایی که می توانستید و می بایست محصول خود را قرار دهید.

پیوندها و تقویت

همچنین می خواهید فرم های دیگری از تقویت را کسب کنید که منجر به پیوندها می شوند. اشتراک اجتماعی یکی از موارد بزرگ است. واژگان دهان آشکارا بزرگ است. بسیاری از اشکال تبلیغات سرانجام می توانند منجر به پیوند از طریق آگاهی و انواع آن شوند.

۱ ٫ قبل از ایجاد محتوا ، این سؤال را بپرسید: چه کسی به تقویت این و چرا کمک می کند؟

اگر پاسخ خوبی به این سؤال ندارید ، و منظور من یک لیست خاص از افراد یا لیست مشخصی از رسانه ها است ، نباید به انتشار آن ضربه بزنید. برو و آن کار را ابتدا انجام ده و هر مطلبی که ایجاد می کنی موفقیت بیشتری در زمینه تقویت و رسیدن و پیوند و پتانسیل و پتانسیل کسب مخاطب خواهد داشت. و اگر کسی قصد دیدن آن را ندارد ، محتوا ایجاد می کنید؟ این یک جنگل نیست. شما نیازی به ریزش درخت ندارید.

۲ ٫ شما می خواهید یک صفحه مروارید پیوند را انتخاب کنید که به مرور زمان برای شما لینک ایجاد می کند.

چند ساختار متفاوت وجود دارد.

     

  • اخبار و مطبوعات تمایل دارد ساختار خوبی باشد که در طول زمان پیوندها را با نوع قالب چرخ فلنج کسب می کند.
  •  

  • بازاریابی محتوا تمایل دارد یکی باشد.
  • بازاریابی محتوا

     

  • مشارکتها تمایل به یکی بودن دارند.
  •  

  • محتوای جاسازی شده تمایل به یکی از این موارد دارد.

این مگس های پرنده تمایل دارند با اصطکاک روبرو شوند ، و این جایی است که شما از این هک های هوشمند استفاده می کنید ، مانند ارسال به برخی از دایرکتوری ها که دارای سرمقاله و با کیفیت هستند ، یا از راه دور به یک و یک دسترسی دارند. اما شما نمی خواهید این نوع ساخت یک لینک پیوندی هکی را انجام دهید ، مگر اینکه در خدمت یک مگس افکن باشد که با گذشت زمان سریعتر حرکت می کند و مشخصات لینک خود را در حالی که می خوابید رشد می کند.

تبدیل و بهینه سازی قیف

۱ ٫ تبدیل به زمان نیاز دارد و بازدیدهای زیادی انجام می شود.

در حقیقت ، ورد استریم ، لری کیم تحقیقات خوبی انجام داده است که نشان می دهد ، با گذشت زمان ، در یک بازدید دوم یا سوم یا چهارم ، نرخ تبدیل در برابر بازدید اول صدها درصد افزایش می یابد.

انتظار نداشته باشید که برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید ، کسی را برای اولین بار به سایت خود هدایت کنید و فوراً آنها را تبدیل کنید. این به ندرت اتفاق می افتد. بعضی اوقات ، اما بندرت. آنچه اتفاق می افتد این است که ابتدا می خواهید آن کلیک را بدست آورید ، و با گذشت زمان می خواهید دوباره آنها را کسب کنید ، شاید از طریق کانال های اجتماعی ، شاید از طریق تقویت ، از طریق دهان به دهان ، از طریق نوع- در ترافیک ، از طریق یک جستجوی مارک ، از طریق یک جستجوی کاملاً نامربوط. سپس در نهایت ، آنها راه بازگشت به سمت شما را پیدا می کنند ، و در دیدار سوم یا چهارم یا پنجم ، تبدیل می شوند.

بنابراین باید به این فکر کنیم که: چگونه می توانم مردم را خوشحال کنم؟ چگونه می توانم آنها را مارک کنم؟ سپس ، سرانجام ، می خواهم آنها را به وب سایت خود برگردانم و معامله را از طریق قیف خود ببندم.

سؤالات متداول

باشه. ما در طی این فرآیند حسابرسی بسیار اساسی هستیم. چند سؤال متداول که همیشه از استارتاپ ها می گیرم:

A. “آیا باید یک مشاور ، آژانس دریافت کنم یا باید این کار را درون خانه انجام دهم؟”

     

  • اگر می دانید که SEO سئو طولانی مدت خواهد بود ، مزیت رقابتی است که همچنان روی آن سرمایه گذاری می کنید و این کاری است که شما باید انجام دهید عمر شرکت شما ، شما باید در اسرع وقت وارد خانه شوید .
  •  

  • اگر ، اگرچه آن (سئو) بیشتر شبیه یک چیز خوب است و یک کانال بازاریابی مفید است ، اما این یک صلاحیت اساسی نیست و قصد ساخت بازاریابی شرکت را ندارید استراتژی پیرامون آن ، جشرکت کننده یا نماینده می توانند درست کار کنند . و به هر حال ، تعدادی از عالی ها نیز وجود دارد.

ب. PPC در مقابل سئو.

     

  • جستجوی پرداخت شده آسان برای سرمایه گذاری است. این هزینه بالایی است ، اما کار سریع است . به همین دلیل ، بسیار رقابتی است و به نظر می رسد که افراد برای صرفه جویی نسبت خود به حداکثر ROI خود مبلغی را پیشنهاد می دهند و یا خیلی نزدیک به حداکثر ROI خود پیشنهاد می دهند ، مگر اینکه ، شما یک مدل تجاری باورنکردنی داشته باشید که از این طریق همه رقبا بهتر است. معمولاً مزایای رقابتی زیادی در ازای سرمایه گذاری یا هزینه خرید مشتری به نسبت ارزش طول عمر در PPC حاصل نمی شود.
  •  

  • SEO ، از طرف دیگر ، مدت زمان زیادی طول می کشد. این سرمایه گذاری زیادی است . این اغلب یک پروسه شش ماهه یا یک ساله است قبل از شروع به دست آوردن بازده های بزرگ است ، و بنابراین ، تعداد بسیار کمی از افراد به صورت استراتژیک روی آن سرمایه گذاری می کنند. این یک مزیت رقابتی بسیار بزرگتر است.

ج. من این موضوع را از بسیاری از افراد ، به ویژه در دنیای فنی دریافت می کنم. “آیا گوگل نمی تواند همه اینها را بفهمد؟”

     

  • نه ، آنها کاملاً نمی توانند. اگر این موارد را نادیده بگیرید و تصمیم بگیرید که به طور استراتژیک و به طور خاص در SEO سرمایه گذاری نکنید ، Google فقط متوجه آن نمی شود. این اتفاق هرگز برای کسی که سئو را در راه اندازی خود ، در کانال های بازاریابی شرکت خود ، یک مزیت رقابتی واقعی قرار داده است ، رخ نداده است. این فقط نحوه کار نیست.

D. “آیا رسانه های اجتماعی بر سئو تأثیر می گذارد؟”

     

  • جواب بله ، اما به طور غیر مستقیم است. وقتی کارهای خوبی را در زمینه اجتماعی انجام می دهید ، می توانند به پیوندهای خوبی منجر شوند. آنها می توانند منجر به تعامل خوب در سایت شما شوند ، که مطمئناً سیگنال مثبتی برای Google است و می توانند منجر به لفظ دهان شوند ، که می تواند منجر به جستجوهای مارک شده و ایجاد کلیک بیشتر در سایت شما و همه این موارد شود که گوگل می توانید ببینید اما اگر فکر می کنید خریدن یک دسته از لایک ها یا یک توییت در توییتر ، به صفحه شما کمک می کند تا رتبه خود را بالاتر ببرد ، بله ، پنج دلار درد دارید. Fiverr بسیار ارزان است.

همه درسته ، همه خیلی ممنون از اینکه مرا در StartCon قرار دادید. از اینکه مرا در جمعه Whiteboard تماشا کرده اید متشکرم. امیدوارم در آینده نزدیک شما را در اطراف موز و شاید در استرالیا ببینیم. مراقب باش.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com