آن چه که باید درباره محتوا در سئو بدانید: خوب، بد زشت

مارس 17, 2020 Off By مدیر

به به عنوان تیمی که سال ها در های برتر ایران فعالیت داشته اعتماد کنین؛ و بهینه سازی وبی که خیلی از افراد غیرمتخصص رو مدعی کرده ساده نیس! دقیقا مثل هک کردنه. بعضی با پیش می روند و بعضی با به کار گیری صفحات بی ارزش وب در تلاش دارن یه سایت رو در بهترین وضعیت ممکن بذارن. اما مشکل دقیقا از همون جایی شروع می شه که شما خیلی با احتیاط در خود عمل می کنین و بازم مثل وب سایتی که به روش در حال فعالیته با شما رفتار می شه! به هر حال چاره ای نیس و باید محتوا خود رو با خدای تموم موتور های جستجو جهان، گوگل هماهنگ کنین. چون هر چی گوگل و ، ، و … می می گن همونه.
واسه این که زودتر از بند روش های نادرست قدیمی رها شید و محتوا در رو بهتر بشناسین دعوت می کنیم با خوندن این مطلب خیلی بهتراز قبل با خوب، بد و بیریخت آشنا شید.

خوب، بد بیریخت محتوا در سئو

خرید لینک رو از یاد ببرین
از وقتی گوگل تا این حد هوشمند شده خرید لینک واسه خطر بزرگی حساب می شه. حتی اگه فرد خطر پذیری هستین هم پیشنهاد می کنیم از امروز با روش های طبیعی سایت خود رو بالا ببرین. در این راه فست سئو در کنار شما هستش و با و به صورت کم کم شما رو تا آخر راه موفقیت همراهی می کنه.
مراقب هرزنگاری در نظرات باشین
هر چی قدر مطالعه یه مطلب در سایت ها و درج کامنت به صورت آگاهانه خوبه هرزنگاری در نظرات ناپسنده. ترفند درج نشانی سایت در نظرات با درج یه عالمه از نظرات خیلی وقته که قدیمی شده. هرزنگاری به وسیله شما در سایت های دیگه مستقیما روی نقطه ضعف گوگل یعنی کاربر و تجربه کاربری اثر میذاره. یادتون نره که گوگل خوب و بد تموم اعمال شما رو تشخیص می دهد و حتی اگه کلیکی روی سایت شما به این وسیله انجام بشه واسه اون بی ارزشه.
انکر تکست هم می تونه اثر داشته باشه
در دنیای لینک بیلدینگ انکر تکست معروفیت بسیاری داره. واسه موتور های جستجو و خود کاربران انکر تکست به معنی پیش نمایشی کاربردیه تا خیلی ساده تر مطلب با هدف جستجو تطبیق داده شه. بیشتر اشتباهات در که باعث می شه قید کسب وکارتون رو بزنین با تولید همین انکرتکست تکراری و کپی شده رخ می دهد. از این رو انکر تکست با تموم فوایدش و کاربردی که می تونه در هدایت کاربر داشته باشه تبدیل به یکی از زشتی های شده.